Ganjaran Apabila Anda Kekal Sihat. - Nota Kewangan Islam

Info, tips dan khidmat nasihat Takaful, Harta Pusaka, Faraid & Kewangan Islam.


SESIAPA SAHAJA, DI MANA-MANA, PADA BILA-BILA MASA...

Ganjaran Apabila Anda Kekal Sihat.


Kini, penjagaan kesihatan menjadi semakin penting disebabkan gaya hidup yang pantas dan penuh tekanan. Anda tahu kesihatan yang baik amat penting untuk membolehkan anda memberikan yang terbaik – dari segi membina kerjaya yang cemerlang, memelihara kesejahteraan keluarga dan mencapai impian masa depan. Jadi, anda bersenam dan menjaga pemakanan anda dengan teliti. Anda cuba tidur selama 8 jam setiap malam. Anda menjalani pemeriksaan kesihatan setiap tahun.

Namun anda juga tahu hidup tidak selalunya indah. Dengan jangka hayat dan kos perubatan yang terus meningkat setiap tahun, anda memerlukan perlindungan yang tepat supaya sebarang kerumitan dapat diatasi dengan penuh keyakinan dan ketenangan fikiran.

Oleh itu, kami telah menciptakan Medic Protector dengan satu matlamat – untuk memastikan anda mendapat rawatan yang anda perlukan, apabila anda memerlukannya. HealthEnrich+ adalah salah satu pelan perubatan yang paling komprehensif.

Hari ini, dengan perlindungan untuk kemasukan hospital, pembedahan dan pelbagai rawatan pesakit luar. Anda boleh melanjutkan perlindungan anda sehingga umur 80 atau 100 tahun, malah mempunyai opsyen untuk mengecualikan had tuntutan tahunan anda. Sudah tentu ini dapat membantu pembayaran bil perubatan yang besar apabila anda memerlukannya

Dan bukan itu sahaja, jika anda tidak membuat sebarang tuntutan, anda akan menerima ganjaran bonus sehingga RM500 setiap tahun! Bukankah ia membuatkan semua usaha keras dan pengorbanan anda untuk kekal sihat menjadi lebih bermanfaat?

Perlindungan yang tepat adalah ibarat sahabat sejati yang sentiasa bersama anda di kala susah dan senang. Sebagaimana anda mengambil berat tentang kesihatan anda, Medic Protector juga begitu. Untuk maklumat lanjut, hubungi 012-6727957 atau isi borang di bawah untuk mendapatkan Quotation 

Back To Top