Pengesanan Awal Boleh Menyelamatkan Nyawa Anda. - Nota Kewangan Islam

Info, tips dan khidmat nasihat Takaful, Harta Pusaka, Faraid & Kewangan Islam.


SESIAPA SAHAJA, DI MANA-MANA, PADA BILA-BILA MASA...

Pengesanan Awal Boleh Menyelamatkan Nyawa Anda.



Kanser payudara adalah kanser paling biasa dikalangan kaum wanita*. Walaupun tiada cara pasti untuk mencegahnya, peluang terbaik untuk pulih adalah melalui pengesanan awal dan rawatan. Namun, perjalanan mengatasi penyakit merbahaya ini boleh menyebabkan anda kurang sempurna – ketulan kanser di dalam payudara mungkin memerlukan sebahagian atau keseluruhan payudara anda dibuang.

Oleh itu, kami telah menciptakan rangkaian pelan Takaful Puteri, yang telah membantu para wanita menjalani kehidupan mereka semula sejak tahun 2001 lagi. Takaful Puteri menyediakan bantuan kewangan jika anda didiagnos dengan kanser payudara, termasuk perlindungan sewaktu peringkat awal (karsinoma-in-situ payudara) dan pembedahan pembentukan semula payudara agar anda dapat berasa seperti diri anda semula.

Selain tu. Takaful Puteri melindungi pelbagai kebimbangan dan penyakit wanita yang lain. Ia termasuk kanser serviks, ovari dan uteri, pembedahan pembentukan semula wajah akibat kemalangan, komplikasi mengandung dan penyakit kongenital bayi – perlindungan komprehensif yang memberikan jaminan perubatan, kewangan dan emosi sepanjang masa untuk anda.

Setiap wanita berhak menjalani kehidupan dengan keanggunan, kehormatan dan bebas dari sebarang kebimbangan. Lindungi diri anda dan orang yang tersayang dengan rangkaian Takaful Puteri kami hari ini. Untuk maklumat lanjut, sila isi borang yang tertera di bawah untuk sebut harga PERCUMA hari ini!!

* Sumber: MAKNA (Majlis Kanser Nasional atau National Cancer Council), www.makna.org.my. 

 
Back To Top