Buat masa sekarang, saya tidak perlukan insurans takaful... - Nota Kewangan Islam

Info, tips dan khidmat nasihat Takaful, Harta Pusaka, Faraid & Kewangan Islam.


SESIAPA SAHAJA, DI MANA-MANA, PADA BILA-BILA MASA...

Buat masa sekarang, saya tidak perlukan insurans takaful...


rejection, tak minat, insurans, takaful
Maaf, saya tidak minat insurans takaful

Masa muda.
"Tak pe lah..saya muda lagi.. Company dah cover. Lepas pencen lah saya ambik"
.
.
Lepas pencen.
"Mahalnya.. Apesal anak saya 150 je saya punya sampai 400? Dah lah sakit2 yang saya dah ada tak dilindungi.. Rugilah macam ni..insurance ni nak untung je"
.
.
Ragam manusia.
Sign up pelan takaful semasa muda untuk caruman yang lebih rendah dan disaat anda masih belum menghidap sebarang jenis penyakit.

Kos ambik tahu dan mendapatkan maklumat adalah percuma!

Dapatkan QUOTATION PERCUMA untuk mengetahui berapa caruman yang anda perlu bayar.


Back To Top